Капсули для прання
Їхня компактність, практичність та привабливий дизайн змусили чимало родин відмовитися від традиційного порошку та перейти на них. Однак справжній секрет їхньої популярності криється зовсім в іншому, як повідомляє Ukr.Media.
Капсули для прання з’явилися на ринку порівняно недавно – у 2012 році. В компанії Procter & Gamble заявили, що витратили вісім років на розробку та вдосконалення продукту. Проте це не зовсім відповідає дійсності. Насправді це була вже третя спроба компанії створити альтернативу рідким засобам і порошкам для прання.
Вперше вони випробували цю ідею ще у 1960 році, вдруге – у 2000-му, але обидва рази продукт виявився провальним і був знятий з продажу. Однак компанія не зупинилася і зробила ще одну спробу. І цього разу капсули буквально заполонили ринок, ставши надзвичайно популярними у всьому світі.
Ключова відмінність від попередніх варіантів полягала в тому, що нові капсули містили рідкий засіб, а не порошок. Здавалося б, незначна зміна, але саме вона зробила продукт справжнім хітом. Вже в перший рік продажів у США капсули принесли компанії 500 мільйонів доларів прибутку.
Чому ж вони так добре продаються?
Факторів успіху було два: зручність у використанні та величезний рекламний бюджет. Як часто буває, Procter & Gamble спершу «створили» проблему, а потім запропонували її вирішення.
Що це була за проблема?
Компанія заявила, що покупцям важко носити великі пачки прального порошку або пляшки з рідким засобом із магазину додому. До того ж, людям не подобалося щоразу відміряти необхідну кількість засобу перед пранням. Можна було випадково розсипати порошок чи розлити рідину. А капсули вирішували всі ці незручності.
Вони легкі, компактні та прості у використанні: достатньо кинути одну в барабан пральної машини і натиснути кнопку “старт”. Звучить як справжня революція у сфері прання, але чи так це насправді?
На жаль, для споживачів – ні. Але для виробників побутової хімії – безперечно.
Уже через рік після виходу капсули зайняли 75% ринку одноразових засобів для прання. Але є один нюанс: так, вони зручніші, ніж порошок, але не настільки, щоб коштувати в кілька разів дорожче. Саме тут і вступає в гру другий ключовий елемент – масштабний маркетинг.
Щоб переконати людей масово перейти на капсули, Procter & Gamble у 2012 році витратили на рекламу 150 мільйонів доларів. Перший рекламний ролик компанії показали під час церемонії вручення премії “Оскар”.
Чому капсули виглядають так привабливо?
Над дизайном продукту працювали цілі команди спеціалістів.
По-перше, капсули мають кілька кольорових секцій, що створює ілюзію багатофункціональності: ніби кожен відтінок відповідає за певний процес прання.
По-друге, їхній зовнішній вигляд спеціально нагадує їжу. Дослідження показали, що продукти, схожі на цукерки або жувальні гумки, викликають у споживачів більш позитивні емоції.
Компанія свідомо створювала капсули такими, щоб вони не лише приємно виглядали, а й були приємними на дотик. Це була чітко продумана стратегія, щоб споживачі відчували симпатію до продукту ще до його використання.
Що ж насправді вдосконалювали 8 років?
Одним із головних викликів було створення плівки, яка б швидко розчинялася у воді будь-якої температури.
Але була ще одна цікава проблема: звичайний рідкий засіб для прання майже наполовину складається з води. Тому, якби його просто помістили в водорозчинну плівку, він би її одразу ж розчинив.
Компанії довелося створити концентрований пральний засіб із мінімальним вмістом води. Окрім цього, вони розробили ідеальне співвідношення між мийним компонентом, кондиціонером і відбілювачем.
Однак у цьому є певний мінус: доза засобу вже розрахована на середню кількість білизни та середній рівень забруднення. Тому, навіть якщо потрібно відіпрати одну сорочку, доведеться використовувати цілу капсулу.
До того ж, капсули не можна застосовувати для точкового видалення плям – вони призначені тільки для пральної машини.
Головний недолік – ціна
Капсули – найдорожчий спосіб прання серед усіх домашніх засобів. Якщо перерахувати вартість на одне завантаження, вони мінімум удвічі дорожчі, ніж звичайний порошок або рідкий засіб.
Висновки
📌 Вони перуть так само, як традиційні засоби.
📌 Використовувати їх можна лише цілком, навіть якщо потрібно випрати одну річ.
📌 Вартість набагато вища, ніж у звичайного порошку чи гелю.
То в чому сенс?
Виробники знайшли відповідь: касули екологічніші.
Оскільки всередині майже немає води, вони менш шкідливі для довкілля. Насправді ж це було не стільки екологічним рішенням, скільки технічною необхідністю – і компанія вдало обернула це на свою користь.
Не забувайте про небезпеку!
Через яскраві кольори та приємну на дотик оболонку діти почали їх їсти. Спочатку це траплялося випадково, але пізніше навіть виникли небезпечні челенджі у TikTok.
Тож запам’ятайте самі та поясніть дітям: капсули для прання не їстівні! Вони токсичні і можуть серйозно нашкодити здоров’ю!
Коментарі
Дописати коментар